تاریخ انتشارسه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۱۱۱۸۰۶
رئیس اتاق اصناف فریدونکنار گفت: شش دوره آموزشی در خصوص قوانین مرتبط با اصناف در این شهرستان برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مهدی باقرزاده فریدونی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با بیان اینکه در سال گذشته 149 پروانه کسب جدید صادر شد، اظهار کرد: 644 پروانه کسب تمدید، یازده پرانه کسب تعویض و 16 پروانه نیز ابطال شد.

وی از پلمپ 25 واحد صنفی در سال 93 خبر داد و اذعان کرد: 440 نفر متقاضی پروانه کسب جدید بوده‌اند.

رئیس اتاق اصناف فریدونکنار از برگزاری 36 جلسه هیئت رئیسه اتاق اصناف خبر داد و خاطرنشان کرد: با حضور بیشتر اعضاء 4 اجلاس عمومی نیز در سال 93 برگزار کردیم.

وی از تشکیل کمیسیون شش‌گانه اتاق اصناف برابر آئین نامه تکمیلی ماده 36 نظام صنفی خبر داد و گفت: این کمیسیون‌های 6 گانه در زمینه‌های بازرسی و رسیدگی به شکایات، حل اختلاف و تشخیص، امور اقتصادی، آموزش و پژوهش، بودجه و تشکیلات و امور اجتماعی و فرهنگی تشکیل شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: سیدمحمد رزمگه، قربانعلی نریمانی، شعبان حسین‌نژاد، سیدهادی میرانی‌کناری، سیدروح الله محمدی و ابوالقاسم فرجی به عنوان روسای کمیسیون‌های شش‌گانه منصوب شدند.

باقرزاده با بیان اینکه این کمیسیون‌ها برای استفاده از تمامی توان اتحادیه‌ها تشکیل شده است، اظهار کرد: حسن اسدالله‌پور دوغی به عنوان مدیرکل اجرایی اتاق اصناف، انتخاب و وظایف این اتاق تفکیک شد.

وی افزود: نظارت بر امور اتحادیه‌ها بر عهده نائب رئیس اول شعبان حسین‌نژاد احمدی محول شد، نظارت بر امور آموزش و برنامه‌ریزی بر عهده نائب رئیس دوم سیدهادی میرانی کناری داده و نظارت بر امور روابط عمومی و بسیج اصناف به عهده دبیر قربانعلی نریمانی و نظارت بر امور تدارکات و مالی بر عهده خزانه‌دار سیدروح الله محمدی واگذار شد و تمامی امور باید با هماهنگی رئیس اتاق اصناف باشد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار از برگزاری شش دوره آموزشی در خصوص قوانین مرتبط با اصناف خبر داد و اذعان کرد: این کلاس‌ها طی 16 روز در 6 مرحله و با دعوت از 296 نفر برگزار که 173 نفر در این دوره‌ها حاضر و 123 نفر نیز غیبت داشتند.

باقرزاده از دیدار هیئت‌رئیسه اتاق اصناف با امام‌جمعه، فرماندار و روسای ادارات و نهادها خبر داد و تصریح کرد: تجلیل از پیشکسوتان اصناف در رسته‌های مختلف، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، برگزاری دو رژه موتوری از سوی اتحادیه موسسه اتومبیل شهرستان و برگزاری نمازجماعت در بازار از دیگر برنامه‌های سال 1393 بوده است.

وی از برگزاری زیارت عاشورا در هر صبح پنج‌شنبه در بازار قائم فریدونکنار خبر داد و گفت: برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در مناسبت‌های مختلف، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، برگزاری محفل انس با قرآن و مشارکت در برنامه‌های مختلف شهرستان از دیگر عملکردهای این اتاق در سال گذشته بوده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان فریدونکنار از برگزاری نهمین یادواره شهدای اصناف و یادواره شهید شاخص اصناف مازندران شهید علی اختیاری در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری نشست فرمانده‌هان پایگاه‌های اتحادیه، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های نهضت روشنگری، برگزاری جلسات متعدد با روسای ادارات، شرکت در همایش‌های مختلف شهرستانی و استانی، برگزاری نمایشگاه مبل و بهاره، حضور موثر در جلسات کمیسیون نظارت و ستاد شئون فرهنگی، حضور در جلسات شورای اداری از دیگر عملکردهای این اتاق در سال 93 بوده است.

باقرزاده از گشت‌ و بازرسی‌های مشترک با حضور ادارات مرتبط خبر داد و گفت: بازدید از واحدهای صنفی توسط کارگروه‌های مختلف، گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی با نشستی با عنوان «پلیس، امنیت، اصناف»، نصب بنر در مناسبت‌های مختلف و برپایی خیمه‌های عزا و محافل جشن به ویژه نیمه شعبان از سوی اصناف از دیگر برنامه‌های این اتاق در سال 93 بوده است./ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴