تاریخ انتشارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
کد مطلب : ۴۰۷۷۸۸
یادواره 4 شهید روستای چایباغ با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده معظم شهدا و آحاد مردم ولایتمدار در روستای چایباغ برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سردار حسن حسن نیا از فرماندهان دفاع مقدس، با بیان این که امروز شهدا به عنوان افتخارات ارزنده ما هستند، اظهار کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهداست.

وی با اشاره به این که رزمندگان در دوران دفاع مقدس سختی های بسیاری را تحمل کرده و رشادت و فداکاری والایی را از خود نشان دادند، بیان کرد: رزمندگان قبل از شکستن خط‌ها، نفس خود را شکستند که سبب شد این گونه ماندگار شوند.

سردار حسن‌نیا با بیان این که شهدا با احساس تکلیف از خانه و زندگی خود گذشتند و در راستای حفظ نظام مقدس اسلامی تلاش کردند، افزود: شهدا با بهره گیری از سیره حسینی زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی شدند که حضور در مجالس بزرگداشت این عزیزان به عنوان یک لیاقت و افتخار برای انسان است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به این که انقلاب ما به آسانی به دست نیامده است تا به آسانی از دست برود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ستون دین است که باید رهنمودها و تدابیر ارزنده ایشان را سرلوحه امور خود قرار دهیم.
 و در آخر مراسم از خانواده های معظم شهدا تجلیل بعمل آمد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴