کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصویری

یادواره شهدای روستای چایباغ شهرستان سوادکوه شمالی

9 آذر 1398 ساعت 7:51

یادواره 4 شهید روستای چایباغ با حضور مسئولان شهرستانی، خانواده معظم شهدا و آحاد مردم ولایتمدار در روستای چایباغ برگزار شد.


به گزارش بلاغ، سردار حسن حسن نیا از فرماندهان دفاع مقدس، با بیان این که امروز شهدا به عنوان افتخارات ارزنده ما هستند، اظهار کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون های پاک شهداست.

وی با اشاره به این که رزمندگان در دوران دفاع مقدس سختی های بسیاری را تحمل کرده و رشادت و فداکاری والایی را از خود نشان دادند، بیان کرد: رزمندگان قبل از شکستن خط‌ها، نفس خود را شکستند که سبب شد این گونه ماندگار شوند.

سردار حسن‌نیا با بیان این که شهدا با احساس تکلیف از خانه و زندگی خود گذشتند و در راستای حفظ نظام مقدس اسلامی تلاش کردند، افزود: شهدا با بهره گیری از سیره حسینی زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی شدند که حضور در مجالس بزرگداشت این عزیزان به عنوان یک لیاقت و افتخار برای انسان است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به این که انقلاب ما به آسانی به دست نیامده است تا به آسانی از دست برود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ستون دین است که باید رهنمودها و تدابیر ارزنده ایشان را سرلوحه امور خود قرار دهیم.
 و در آخر مراسم از خانواده های معظم شهدا تجلیل بعمل آمد.
 


کد مطلب: 407788

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/gallery/407788/2/یادواره-شهدای-روستای-چایباغ-شهرستان-سوادکوه-شمالی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com