کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصویری

بازدید مسئولان استانی از موکب الشهدای بابلسر

25 مهر 1398 ساعت 6:57

موکب الشهدای بابلسر که درحال خدمات دهی به زائران اربعین هستند، میزبان مسئولان استان مازندران شدند.


به گزارش بلاغ، موکب الشهدای بابلسر که درحال خدمات دهی به زائران اربعین هستند، میزبان مسئولان استان مازندران شدند.

حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران به همراه بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای استان، اصغری مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، شیرازی مدیرکل سیاسی اجتماعی استانداری مازندران از جمله مسئولانی بودند که در ایستگاه‌های صلواتی و کمیته‌های خدماتی موکب الشهدای شهرستان بابلسر حاضر و از آن بازدید به‌عمل آوردند.

حسین حسن نژاد در حاشیه این بازدید اظهار کرد: از مشارکت خوب مردم بابلسر در تامین و تجهیز موکب الشهدای این شهرستان تشکر و قدردانی میکنم.

وی خاطرنشان کرد: استقبال پرشور مردم شهرستان بابلسر نشان دهنده اعتماد آن‌ها به نوع مدیریت جهادی این موکب است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: موکب الشهدای شهرستان بابلسر از جهت نوع مدیریت و نوع بهره‌گیری امکاناتی که از طریق مردم در اختیارشان قرار داده شد، نمره خوب و مطلوبی دارد.

بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: وحدت و همدلی مثال‌زدنی خادمین و زائرین موکب الشهدای شهرستان بابلسر  با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی این موکب عملکرد خوبی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان بابلسر همواره در همه عرصه‌ها پیش قدم هستند و در اربعین امسال نیز ثابت کردند که همواره در صحنه خدمت به زائرین حضور و مشارکت خوبی دارند.
 


کد مطلب: 405092

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/gallery/405092/2/بازدید-مسئولان-استانی-موکب-الشهدای-بابلسر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com