تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۳۵۸۱۵۱
ظهر امروز استاندار مازندران از معتکفین شهرستان قائم‎شهر بازدید کرد وی همچنین در این بازدید گفت: 20 هزار مومن مازندرانی امسال در اعتکاف شرکت کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، ظهر امروز استاندار مازندران، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی مارندران، فرماندار شهرستان قائم‌شهر، شهردار قائم‎شهر و دیگر مسئولان شهرستانی از معتکفین مسجد جامع و مصلی نمازجمعه این شهرستان بازدید کردند و همچنین با حضور در دفتر آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با وی نیز دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار مازندران در این بازدید با بیان اینکه مردم ولایی استان مازندران امسال حضور پرشکوهی در مراسم اعتکاف داشتند، اظهار کرد: امسال در ۳۰۰ مسجد شرایط برای اعتکاف فراهم و مراسم اعتکاف در آن برگزار شد و حدود ۲۰ هزار نفر از مومنان مازندرانی در این مراسم معنوی شرکت کردند.

وی به یکی از ویژگی‌های مهم این مراسم اشاره کرد افزود: جوانان با حضور در این مراسم معنوی زیبایی بسیار زیادی را به مساجد مازندران بخشیدند که از نکات بسیار مهم آن بود و این حضور در ایام نوروز نشان از ایمان و عشق است که امیدواریم این مراسم برکتی برای مردم شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴