کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش تصویری

اجتماع پرشور رزمندگان دفاع مقدس شهرستان بابل

27 بهمن 1396 ساعت 7:51

بسیجیان ولایی بابل در اجتماع بزرگ رزمندگان دفاع مقدس این شهر با حضور رییس سازمان بسیح مستضعین کشور گردهم آمدند.


به گزارش بلاغ، اجتماع بزرگ و پرشور رزمندگان دوران دفاع مقدس و بسیجیان انقلابی بابل صبح پنج‌شنبه 26 بهمن در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار شد.
           
در  ابتدای این اجتماع ولایتمداران که به مناسبت دهه مبارک فجر تدارک دیده شد، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه بابل ضمن خوشامدگویی به سردار غیب‌پرور  در خصوص اهمیت حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.
            
سردار غلامحسین غیب‌پرور رییس بسیج مستضعفین کشور در ادامه این مراسم تصریح کرد: شما مردم عزیز برای انقلاب هزینه کردید و هنوز هم می‌دهید،هرجایی که این انقلاب نیاز داشت مردم ایستادگی کردند، هر زمان که صحنه فداکاری بود شما مردم درنگ نکردید و هرجایی که لازم بود ایثار اتفاق بی‌افتد شکی وجود نداشت و یکی از این عرصه‌ها دفاع هشت ساله مقدس ما در جنگ تحمیلی است.

وی افزود: وجود 1700 شهید در شهرستان ولایتمدار، فهیم و شجاع بابل یکی از اسناد این ادعا است، چه کسی می‌تواند جانفشانی مردم مازندران در لشکر غیرمند 25 کربلا  را فراموش کند، هرجایی که در جببه نیاز بود رزمندگان این لشکر پیشتاز بودند.
   
بخش بعدی این مراسم با نوای صادق آهنگران مداح نام‌آشنای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همراه بوده است.

گفتنی‌است در پایان این اجتماع مردم شهرستان شهیدپرور بابل بر پیکر غلام اوصیا از فرماندهان دفاع مقدس نماز خوانند و بر دستان خود این جانباز والامقام را تشییع کردند.
               
عکاسان: کیارش باستانی، محمدابراهیم پورحبیب و روح‌الله قلی‌پور


کد مطلب: 349165

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/gallery/349165/2/اجتماع-پرشور-رزمندگان-دفاع-مقدس-شهرستان-بابل

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com