کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی آمل:

حریق سکوی سوخت گیری پمپ بنزین آمل مهار شد/ علت آتش‌سوزی در دست بررسی است+ عکس

19 شهريور 1396 ساعت 14:18

مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی آمل گفت: آتش سوزی در کانال‌های ارتباطی مخزن و پمپ‌های سکوی سوخت گیری پمپ بنزین پهلوانزاده آمل با حضور به موقع آتش‌نشانان به طور کامل مهار شد.


به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، علیرضا اکبری درباره حریق پمپ بنزین پهلوانزاده آمل گفت: ساعت 8 و 34 دقیقه صبح امروز گزارش حریق به سامانه 25 اطلاع داده شد که بلافاصله، سه دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام و در کمتر از 2 دقیقه نخستین خودرو به محل حریق رسید.


وی با اشاره به اینکه آتش نشانان هم‌زمان با اطفای حریق در نخستین اقدام نسبت به قطع برق، گاز و شیر اصلی مخزن بنزین اقدام کردند، افزود: آتش سوزی در کانال‌های ارتباطی مخزن و پمپ‌های سکوی سوخت گیری رخ داد که با استفاده از کف (فوم  سبک و سنگین ) شعله‌های آتش مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.


 مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی آمل اظهار کرد: خوشبختانه به سرنشینان و خودروهای در حال سوخت گیری آسیبی نرسید و با اقدام به موقع کارگران و مسئول جایگاه پمپ بنزین نسبت به تخلیه خودروها از جایگاه اقدام شد.


اکبری با بیان اینکه در این عملیات 5 دستگاه خودروی سبک و سنگین به همراه 14 آتش‌نشان حضور داشتند که با انجام اقدامات احتیاط و ایمنی، 45 دقیقه به طول انجامید، تصریح کرد: هرگونه اظهار نظر درباره علت علت اصلی حریق پمپ بنزین باید پس از بررسی دقیق و کارشناسی انجام شود.


کد مطلب: 312264

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/gallery/312264/2/حریق-سکوی-سوخت-گیری-پمپ-بنزین-آمل-مهار-علت-آتش-سوزی-دست-بررسی-عکس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com