کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول کانون بسیج هنرمندان آمل خبر داد

برپایی نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در مسجد اسک آمل+ تصاویر

14 شهريور 1396 ساعت 7:47

مسئول کانون بسیج هنرمندان آمل گفت: نمایشگاه بزرگ صنایع دستی به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت ولایت و همت کانون بسیج هنرمندان در محوطه حیاط داخلی مسجد اسک آمل برگزار است.


به گزارش بلاغ سیدعلی دریاباری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر هراز با اشاره به فرا رسیدن دهه امامت ولایت و پیش رو بودن عید سعید غدیر خم به برگزاری نمایشگاه بزرگ صنایع دستی در آمل اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه به همت کانون بسیج هنرمندان آمل، انجمن طراحان مد و پوشاک، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ،هیات امنا مسجد اسک، حوزه مقاومت بسیج خواهران، اطاق اصناف، شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل برگزار شد.

 

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه تا پانزدهم شهریور ماه همه روزه صبح‌ها از ساعت ٩ صبح الی ١٣ و عصرها از ساعت ١٦ الی ٢٠ در محوطه حیاط داخلی مسجد اسک آمل به روی علاقمندان و شهروندان باز است.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان آمل به محصولات ارائه شده در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه محصولات صنایع دستی از جمله چرم‌دوزی با دست (سراج سنتی)، ویترا(کار روی شیشه)، نمد دوزی، قلاب بافی، شفق‌دوزی، شماره دوزی، تابلوهای تجسمی و ... ارائه می‌شود.

                                        

دریاباری در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای پایانی نمایشگاه مقرر شد به مناسبت عید غدیر خم، تعزیه قنبر حضرت امیر(ع) (فتاح و مولا علی(ع)) توسط گروه شبیه خوان با حضور پیشکسوت تعزیه مازندران حاج سقا و همراهان در محوطه این مسجد و جنب این نمایشگاه برگزار می‌شود.


کد مطلب: 311472

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/gallery/311472/2/برپایی-نمایشگاه-بزرگ-صنایع-دستی-مسجد-اسک-آمل-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com