تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۲۰۲۲۳۸
مراسم جشن گلریزان در حمایت از زندانیان آملی و مجرمان جرایم غیرعمد شامگاه سه‌شنبه با حضور مسئولین شهری در باغ مهر شهرستان آمل برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، دادستان آمل در مراسم جشن گلریزان حمایت از زندانیان آملی و مجرمان جرایم غیرعمد که شامگاه سه‌شنبه با حضور مسئولین شهری در باغ مهر این شهرستان برگزار شد، گفت: واژه‌های عشق، نیکی و خیراندیشی محصول ادبیات فارسی ما ایرانیان است که در قرآن کریم از نیکویی به‌عنوان یک مقام بزرگ یاد می‌شود.

 

علی طالبی در ادامه افزود: بخشیدن چیزهایی که دوستشان داریم به نیازمندان خیلی ارزشمند است و در این باره خدا در قرآن می‌فرماید، در راه خدا، انفاق کنید و با ترک آن خود را به دست خود، به هلاکت نیفکنید و نیکی کنید که خداوند، نیکوکاران را دوست دارد.

 

 

در این مراسم امام جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه سراسر خوبی، نیکی است، اظهار کرد: ماه رمضان ماه کمک به مستمندان و نیازمندان است که باید به بهترین نحو از این روزها استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین سیدجلیل مرتضوی ددرباره برگزاری مراسم‌های گلریزان و جشن‌های خیریه گفت: برگزاری این دست مراسم‌ها و کمک به نیازمندان شور و نشاط خاصی در انسان ایجاد می‌کند که کاری بسیار ارزشمند و خداپسندانه است و باید از دست اندرکاران این مراسم قدردانی کرد.

 

 

وی در پایان با بیان اینکه برای آباد کردن دنیا و آخرتمان باید در کارهای خیر و انسان دوستانه گام برداریم، خاطرنشان کرد: شایسته است بخشی از نعمت‌هایی که خداوند به ما داد را برای کار خیر هزینه کنیم و آزادی یک زندانی و شاد کردن دل خانواده‌هایشان یکی از همین موارد است که برکت را به زندگی هر انسانی می‌آورد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما