تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۲۰۲۲۳۸
مراسم جشن گلریزان در حمایت از زندانیان آملی و مجرمان جرایم غیرعمد شامگاه سه‌شنبه با حضور مسئولین شهری در باغ مهر شهرستان آمل برگزار شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، دادستان آمل در مراسم جشن گلریزان حمایت از زندانیان آملی و مجرمان جرایم غیرعمد که شامگاه سه‌شنبه با حضور مسئولین شهری در باغ مهر این شهرستان برگزار شد، گفت: واژه‌های عشق، نیکی و خیراندیشی محصول ادبیات فارسی ما ایرانیان است که در قرآن کریم از نیکویی به‌عنوان یک مقام بزرگ یاد می‌شود.

 

علی طالبی در ادامه افزود: بخشیدن چیزهایی که دوستشان داریم به نیازمندان خیلی ارزشمند است و در این باره خدا در قرآن می‌فرماید، در راه خدا، انفاق کنید و با ترک آن خود را به دست خود، به هلاکت نیفکنید و نیکی کنید که خداوند، نیکوکاران را دوست دارد.

 

 

در این مراسم امام جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه سراسر خوبی، نیکی است، اظهار کرد: ماه رمضان ماه کمک به مستمندان و نیازمندان است که باید به بهترین نحو از این روزها استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین سیدجلیل مرتضوی ددرباره برگزاری مراسم‌های گلریزان و جشن‌های خیریه گفت: برگزاری این دست مراسم‌ها و کمک به نیازمندان شور و نشاط خاصی در انسان ایجاد می‌کند که کاری بسیار ارزشمند و خداپسندانه است و باید از دست اندرکاران این مراسم قدردانی کرد.

 

 

وی در پایان با بیان اینکه برای آباد کردن دنیا و آخرتمان باید در کارهای خیر و انسان دوستانه گام برداریم، خاطرنشان کرد: شایسته است بخشی از نعمت‌هایی که خداوند به ما داد را برای کار خیر هزینه کنیم و آزادی یک زندانی و شاد کردن دل خانواده‌هایشان یکی از همین موارد است که برکت را به زندگی هر انسانی می‌آورد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴