کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام‌ جمعه فریدونکنار:

حرکات صورت گرفته در نیویورک نازیبا بود/مردم مصیبت‌زده از مسئولان انتظار بیشتری دارند

12 مهر 1394 ساعت 7:10

امام‌ جمعه فریدونکنار با بیان اینکه حرکات صورت گرفته در نیویورک نازیبا بود، گفت: مردم در این روزهایی که مصیبت‌زده هستند از مسئولان انتظار بیشتری دارند.


به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمودجلالی در جمع مردم فریدونکنار، اظهار کرد: حادثه‌ای که در منا به وجود آمد لکه ننگی در تاریخ آل سعود است که به هیچ وجه قابل بخشش نیست.

وی خواستار ورود سازمان ملل در این مسئله شد و تصریح کرد: از تمام مسئولان به ویژه از سازمان حقوق بشر در خواست می‌کنم برای یکبار هم که شده به فکر حقوق بشر باشند و این حادثه دلخراش را مدیریت کنند عوامل ایجاد آن را محاکمه بین‌المللی کنند.

امام‌ جمعه فریدونکنار افزود: از سازمان کنفرانس اسلامی نیز درخواست دارم با تشکیل کمیته حقیقت یاب، با بازدید میدانی از منا و بررسی عوامل مختلف وقایع بازخوانی شود تا بتوانند مراتب آرامش خاطربازماندگان و خانواده‌ها شوند.

جلالی با بیان اینکه آل‌سعود با گستاخی تمام با حمایت از آل‌یهود دست به هر تحدی و ظلم می‌‌زدند، گفت: یک روز پرورش بن‌لادن و طالبان و امروز هم پدرخواندگی داعش از اقدام‌های خصمانه آنها است.

وی خاطرنشان کرد: وهابی‌های سعودی آنقدر جسارت و گستاخی‌شان زیاد شده است که در روز عید قربان علاوه بر مصیبت منا، با حمله به یمن مدارس، منازل و بیمارستان‌های آنها را مورد هجمه قرار می‌دهند.

امام‌ جمعه فریدونکنار با اشاره به سخنان رهبری در نوشهر، اضافه کرد: به مسئولان داخل و حکام کشورهای اسلامی توصیه می‌کنم که به منویات رهبری گوش فرا دهند و به آنها عمل کنند.

جلالی در پایان گفت: دشمن با لبخند خود به دنبال تسلیم نظام اسلامی است و حرکت صورت گرفته در نیویورک نازیبا بود، مردم در این روزهایی که مصیبت‌زده هستند از مسئولان انتظار بیشتری دارند.


کد مطلب: 139596

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/gallery/139596/2/حرکات-صورت-گرفته-نیویورک-نازیبا-مردم-مصیبت-زده-مسئولان-انتظار-بیشتری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com