تلاش افراطیون اصلاح‌طلب مازندران برای تغییر استاندار

صبور باشید، استاندار به‌زودی معرفی می‌شود!

تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۳۱۴۱۹۹
نکته اساسی در انتخاب استاندار، توانمندی و کارآمدی و مدیریت فراجناحی و لحاظ منافع و مصالح این استان مغبون و مهجور است، نه فاکتورهای دیگر؛ البته اگر از نیروی بومی استفاده شود، بسیار شایسته‌تر خواهد بود.
۱
plusresetminus
صبور باشید، استاندار به‌زودی معرفی می‌شود!
به گزارش بلاغ، در برخی از رسانه‌های مازندران بحث تغییر استاندار داغ است و صاحبان برخی نشریات به دلیل سهم‌بری از منابع مالی، در حال تبلیغ برای کاندیدای خود هستند. برای این‌کار، که اثبات صلاحیت کاندیدای مورد نظرشان است، سعی در تخریب استاندار مازندران دارند و هر روز گزینه‌های متعددی را برای تصدی پست استانداری مازندران معرفی کرده و در تحلیل‌های خویش فرد مورد نظر خود را مناسب‌ترین گزینه برای تصدی استانداری مازندران معرفی می‌کنند و کفه نتیجه‌گیری گزارش و یا مقالات خویش را به سمت آن گزینه سنگین‌تر جلوه می‌دهند.
 
تلاش‌های زیادی در حال حاضر از سوی افراطیون اصلاح‌طلب مازندران انجام می‌شود تا نفر خود را راهی کاخ سفید میدان امام حسین(ع) ساری کنند.

شهردار ساری نیز مورد اهتمام عده‌ای برای جایگزینی ربیع فلاح است که خود او نیز، در این ارتباط فعال بوده و به‌همراه تیمی بیش‌فعال، مشغول رایزنی است.
 
چند روز قبل، تعدادی از خبرنگاران غرب استان مازندران برای بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر ساری وارد مرکز استان شده و از عملکرد عمرانی شهرداری ساری بازدید بعمل آوردند.

با نگاهی ساده به این اقدام می‌توان گفت که عبوری تلاش دارد متولیان رسانه‌ای غرب استان مازندران را هم برای استاندار شدن خود متقاعد کند و افکار عمومی در غرب استان مازندران را به سوی خودش جلب نماید.

البته بازدید از پروژه‌ها و روشن کردن افکار عمومی، اقدام بسیار خوبی است که امید است همه شهرداران نسبت به تشریح اقدامات خویش در استان با حضور رسانه‌ها اقدام کنند، ولی حداقل انتظار نداشته باشند که رسانه‌ها از کنار این اقدامات غیرعادی به سادگی عبور کرده و لام تا کام حرفی به میان نیاورند.
 
متولیان شهری استان اگر دغدغه تشریح اقدامات انجام شده را داشتند، می‌توانستند در زمان مناسب‌تر نسبت به برگزاری این بازدیدها و سفارش رپرتاژها اقدام کنند، تا نیت استفاده ابزاری از رسانه‌ها بوجود نیاید.
 
با این وجود نمی‌توان از اقدامات مثبت شهردار کنونی ساری در فعالیت‌های عمرانی شهر به سادگی عبور کرد.
 
همه مردم نیک می‌دانند که بودجه و اعتبارات شهرداری‌ها از محل جیب مردم تامین می‌شود، انتظار این است که مسئولان شهرداری ساری در هزینه‌کرد بیت‌المال دقت بیشتری کنند تا شائبه‌های خاصی بوجود نیاید.
 
اینکه در ظاهر امر مهدی عبوری توانسته نظر عامه مردم را به سمت خودش جلب کرده و اقدمات مناسبی در سطح شهر انجام دهد بر کسی پوشیده نیست، از طرفی عبوری منتقدان بسیار جدی نیز دارد که لازم است وزارت کشور بدور از جاروجنجال‌ها به انتخاب فردی مناسب و توانمند و حاشیه‌گریز برای جبران عقب‌ماندگی‌های یکی از بهترین و مستعدترین استان‌های کشور بپردازد.
 
باید پذیرفت که مازندران در حال حاضر نیاز به نیروی پرتلاش و جهادی دارد که در حوزه عمرانی و اشتغال کارنامه قابل قبولی از خودش ارائه داده باشد.
 
 این روزها نقطه قوت ربیع فلاح در استانداری مازندران، پرهیز از نزدیک شدن به جریانات سیاسی است. وی بیشتر تلاش دارد به این موضوع تاکید کند، لیکن باید قبول کرد که این پرهیز از جناح‌گرایی، مقدمه واجبی برای کارآمدی در حوزه‌های سازندگی، تلاش در جهت رفع بیکاری، استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود استان و جبران عقب ماندگی چندین ساله مازندران عزیز است.

نکته اساسی در انتخاب استاندار، توانمندی و کارآمدی و مدیریت فراجناحی و لحاظ منافع و مصالح این استان مغبون و مهجور است، نه فاکتورهای دیگر؛ البته اگر از نیروی بومی استفاده شود، بسیار سایسته‌تر خواهد بود تا وقت فرد منتخب برای مدتها صرف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های سرزمینی و انسانی مازندران نشود.

وزیر کشور چند روز قبل اعلام کرده بود که موضوع استانداران و انتصاب و جابجایی آنها تا پایان شهریورماه به اتمام می‌رسد و استان‌ها تعیین تکلیف خواهند شد، که امید می‌رود حداکثر با چند روز تاخیر، این مهم در مازندران قطعی و اعلام شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴