تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۱۹۱۸۱۳
حیرت شگفت‌آور این‌که کسانی که اولین بمب‌های اتم را روی مردم ژاپن ریختند و هنوز هم آثار مخربش موجود می‌باشد مدافع حقوق‌بشر می‌شوند...
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در عصر و ایامی به سر می‌بریم که عده‌ای با روحیه استکباری در این عالم کارهای عجیبی می‌کنند.

تحمیل جنگ و کشتار انسان‌ها، استفاده از فناوری‌های نو در از بین بردن بشریت، چرب‌ کردن نان خود با تولید اختلاف متعدد بین افراد، کشورها، ادیان و مذاهب مکاتب، فرهنگ‌ها و تمدن‌ها...

کسانی که اولین بمب‌های اتم را روی مردم ژاپن ریختند و هنوز هم آثار مخربش موجود می‌باشد مدافع حقوق‌بشر می‌شوند...

کسانی که سبزی زندگی مردم مظلوم و مستضعف جهان را نمی‌خواهند و تبدیل به سرخی خونشان می‌کنند، داعیه دفاع از محیط زیست و مواهب طبیعی سر می‌دهند...

افرادی که به بشریت رحم نمی‌کنند در پی استیفای حقوق حیواناتند...

کسانی که دم از دموکراسی می‌زنند به آرای مردم در فلسطین و یمن و بحرین و عراق و... بی‌توجه و در برابر آرای اکثریت برای ساختن آینده خود موضع می‌گیرند...

کسانی که دستشان تا مرفق در خون جوانان و مردم ایران اسلامی و دیگر مسلمانان آغشته و آلوده است، دست جنایتکار خود را به سمت دولت‌ها دراز می‌کنند و با تزویر و لودگی و خنده  و پیاده‌روی و تبلیغات پردامنه سعی در نزدیک شدن و پیگیری اهداف شوم خود را دارند.

کسانی که سر بریدن را به تروریست‌ها آموزش می‌دهند، با هم‌پیمانان عرب خود برای آب و نان و سلاح آنان چانه می‌زنند، طرح‌های مبارزه با تروریسم ارائه می‌دهند و جالب اینکه همزمان با عملیات علیه تروریست‌های خود تربیت شده به آنها سلاح و آذوقه می‌رسانند.

کسانی که خود را مدافع ملت ایران قلمداد می‌کنند، فتنه‌های پیچیده و تحریم‌های فلج‌کننده را تحمیل می‌کنند.

کسانی که در عید نوروز ایرانیان، در کاخ ‌سفید بر سر سفره هفت‌سین می‌نشینند و برای ورود دزدانه از پنجره پیام می‌دهند، با وضع قوانین ویزا برای ایرانیان، یک ملت بزرگ را تحقیر می‌کنند.
مدافعان برداشتن فشار از مردم ایران، تحریم‌ها و تهدیدها را هر روز بیشتر و گسترده‌تر می‌کنند.

مدعیان دروغین مذاکرات و برجام‌نویسان با وجود خوش‌عهدی طرف ایرانی به هیچ یا اکثر تعهدات خود عمل نمی‌کنند، بلکه به جای برداشتن تحریم شاکله آن را حفظ و به آن پر و بال می‌دهند، به جای آزادسازی اموال یک ملت مظلوم در روز روشن و با دستور حقوقی مفتضح دست به عجیب‌ترین دزدی تاریخ از یک ملت بزرگ می‌ز‌نند و عجیب‌تر اینکه دولت محترم ما تنها با حرف و محکومیت کلامی صرف می‌خواهد جلوی این گونه موارد را بگیرد. قرار ملت با استادان تدبیر و امید و بالعکس این بود اگر دیگران بر عهد خود نمانند ما هم هیچ تعهدی بر پایبندی نداشته باشیم و این یعنی تامین عزت و حکمت و مصلحت.

یک سوال از دولت محترم و فعالان مذاکره و تصویب برجام، بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن همه نوع شیطنت انجام داد ولی اجازه غارت ملت ما را به خود نداد، اما برجام چه کرد؟

چه پیامی برای دشمن داشت؟ چه میزان از عزت ما کاست که این دزدی را مرتکب شد؟  این همه تحریم از کی و به چه دلیل شروع شد؟ آیا این تحریم‌ها بعد از تولید فتنه‌های سیاهی که دود آن به چشم استوانه کشور رفت و به محور جامعه اسلامی هتاکی کرد، شروع نشد؟

با این اشاره اهل بصیرت درک می‌کنند چه کسی و چه جریانی در کشور با اقدامات نابخردانه و غش کردن در آغوش دشمن و اعتمادهای مکرر و بی‌فایده و... تحریم‌ها را تشدید کردند و به دشمن جرات دادند تا در عرصه‌های گوناگون حتی در ریشه‌های علمی و فناوری جوانان اهل علم کشور ما دخالت کنند و برای ما خط و نشان بکشند.

آیا باز هم اعتماد به آمریکا حلال مشکلات خواهد بود؟ آیا تولید کاغذها و سیاهه‌های برجامی حلال مشکلات خواهد بود؟ یا تمرکز بر مطالبات کارشناسی شده و دقیق مقام معظم رهبری در تقویت تولید ملی و داخلی و تبیین شاکله اقتصاد مقاومتی گره‌گشاست؟

راستی دولت محترم، با شعار سال در حد تولید مصوبات و سخنرانی‌ها و تشکیل یک ستاد بدون ورود عملیاتی و میدانی، می‌خواهد به این شعار جامه عمل بپوشاند؟ یا می‌بایستی این ستاد با زدودن موانع قانونی، راه را برای مبارزه عملیاتی قاچاق و وارد کردن همه چیز از جمله میوه و مرکبات و... حسن نیت خود را در عمل به ابلاغ‌های مکرر رهبری معظم انقلاب، نشان دهد.

بسیار امیدواریم که دولت و مجلس محترم و همه مسئولان در تولید و تقویت شاکله اقتصاد مقاومتی با همه ابعاد گسترده ابلاغی آن، موفق باشند ولی این را هم می‌دانیم تا جهان‌بینی و نوع نگرش افراد، جریانات و دولت‌ها اصلاح نشود، محال است عملکرد آنها ترمیم گردد و تا اعتماد به داشته‌های ملت ایران یک فرهنگ ناب در مدیریت‌های ما نشود، استفاده از این منابع بی‌شمار به صورت جامع و فراگیر غیرممکن و همواره نگاه‌ها به بیرون معطوف خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲