تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۹۸۵۳
در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چالوس که با حضور اعضا برگزار شد، هفت عضو این شورا به اتفاق آرا با مخالفت با استعفای عباس ندرلو، حمایت همه‌جانبه خود را از ادامه کار وی در شهرداری اعلام کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،محمداسماعیل نعمت‌زاده رئیس شورای شهر چالوس ظهر امروز در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر چالوس بیان داشت: همان طور که همگان می‌دانند گزینه‌های مختلفی برای تصدی پست شهرداری چالوس مطرح بودند و هر یک از گزینه‌ها طرح‌ها و برنامه‌های خود را به شورا ارایه دادند تا اینکه در نهایت همکاران شورای شهر به اتفاق به عباس ندرلو نظر مثبت نشان دادند.
نعمت‌زاده افزود: پس از مصوبه انتخاب شهردار، دو تن از اعضای شورای شهر چالوس به تهران رفتند و گفت‌وگوهای لازم را با ایشان انجام دادند و از وی نیز قول گرفتند که تا پایان دوره سوم شورای اسلامی شهر برای عمران و آبادانی و توسعه شهر چالوس با ما همکاری داشته باشند.
وی با بیان اینکه این جلسه چهارصد و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر است، ابراز داشت: از زمان شروع به کار ندرلو در سمت شهردار چالوس، شورای شهر تعامل و همکاری بسیار خوبی با ایشان داشتند و هر آنچه ایشان به‌عنوان لایحه به شورا ارسال داشتند توسط همکاران مورد تصویب قرار گرفت و برابر قانون مصوبات شورای اسلامی به کمیته انطباق فرمانداری ارسال تا پس از انقضا دو هفته از تاریخ مصوبه در صورت عدم ایراد لازم الاجرایی باشد.
نعمت‌زاده بیان کرد: با تعامل شورا، شهرداری و همکاری کارشناسان شهرداری، کارهای بسیار خوبی در این شهر انجام شد که از جمله آن رینگ یک پل چالوس که قسمت اعظم مسیر آزاد شد و اکثریت مغازه‌هایی که در مسیر رینگ بودند خریداری و با افراد ذی‌نفع در آنجا توافق صورت گرفت و در ضلع شرقی نیز زیرسازی و آسفالت آن هم صورت گرفت و پایه‌ها و عرشه پل ضلع شرقی و بتون‌ریزی آن نصب و انجام شد و هم اکنون شرکت زیباساز کومه ساز در ضلع شرقی در حال تجهیز کارگاه است.
وی با اشاره به اینکه جاده ساحلی تا فرج آباد قسمتی آسفالت و بخشی دیگر در حال زیرسازی و جدول‌گذاری است، افزود: به منظور رفع مشکل ترافیک به پیشنهاد یکی از اعضای شورای اسلامی شهر چالوس مقرر شد موقتا زیرسازی از ضلع غربی رادیودریا تا خط هشت انجام شود که این طرح در صحن علنی شورا مورد موافقت قرار گرفت و به شهرداری ابلاغ شد تا با انجام این کار بخشی از مشکل ترافیک حل شود.
این مسئول ادامه داد: دوربرگردان‌هایی که در این مدت در سطح شهر ایجاد شد، طرح مطالعاتی آن قبلا توسط کارشناسان مربوطه انجام شد که این طرح در کاهش بار ترافیکی شهر بسیار موثر واقع شد که با استقبال شهروندان نیز مواجه شد.
نعمت‌زاده عنوان کرد: آسفالت هم در حد توان در کوچه‌ها و خیابان‌ها و به ویژه در بازار روز و خیابان اصلی امام خمینی چالوس نیز انجام شد که مورد رضایت‌مندی بسیار بالای مردم و شهروندان قرار گرفت.
رئیس شورای شهر چالوس خاطرنشان کرد: این شورا دارای کمیسیون‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، حمل و نقل، حقوقی و... است.
وی به استعفای شهردار چالوس اشاره کرد و متذکر شد: در چهار مهرماه 91 ندرلو شهردار چالوس به جهت مشکلات شخصی استعفای خود را تحویل این شورا داد اما شورای شهر چالوس به جهت تعاملات موجود نظر بر عدم مطرح شدن استعفا داد.
نعمت‌زاده گفت: استعفای ایشان در 30/7/91 در جلسه شورای اسلامی شهر چالوس مطرح و به اتفاق آرا با استعفای ایشان مخالفت شد.
رئیس شورای شهر چالوس ادامه داد: در جلسه‌ای که با شهردار چالوس داشتیم از ایشان خواستیم تا به کار خود با قوت ادامه دهد.
این مسئول درباره رینگ دو چالوس نیز گفت: رینگ دو از کمربندی به سمت اشکاردشت، پالوجده، شرکت نفت و دارمیشکلا منتهی می‌شود و با اجرای آن قسمت اعظمی از ترافیک شهری از این طریق رفع می‌شود، با این توضیح که در همین رابطه حدود 40 هزارمترمربع آزاد سازی شده و پیگیر کار هستیم.
رئیس شورای شهر چالوس واگذاری هزار مترمربع زمین به شرکت تعاونی تاکسیرانی برای احداث سی ان جی که هم‌اکنون مشغول فعالیت است را از دیگر اقدامات عنوان و اضافه کرد: همچنین  300 متر مربع نیز جنب آن برای احداث پمپ بنزین اهدا شده است.
وی متذکر شد: ضمن اینکه 3 هزار متر مربع زمین در علویکلا برای مجتمع ورزشی خریداری شده که به‌زودی کلنگ آن به زمین زده می‌شود.
نعمت‌زاده در پایان اذعان داشت: همچنین حدود 600 مترمربع زمین نیز برای احداث مجتمع فرهنگی هنری جنب هتل ملک واگذار شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴