تاریخ انتشارسه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۵۸۱
طیبه صفایی، رئیس فراکسیون زنان مجلس در گفت وگو با خبرنگار زنان نیوز با بیان اینکه زنان جامعه به دلیل احساس تکلیف در هر بُرهه ای از زمان حضور حداکثری خود را نشان داده اند، اظهار داشت: این احساس تکلیف در آبادانی و سازندگی کشور نقش مهمی دارد.
۰
plusresetminus
بلاغ - رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: از آنجایی که تأثیرات انقلاب اسلامی ایران در قالب بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان شکل گرفته است، حضور حد اکثری زنان کشورمان در انتخابات می تواند جوانه امید را در دل زنان مسلمان این کشورها بکارد.
 
 طیبه صفایی، رئیس فراکسیون زنان مجلس در گفت وگو با خبرنگار زنان نیوز با بیان اینکه زنان جامعه به دلیل احساس تکلیف در هر بُرهه ای از زمان حضور حداکثری خود را نشان داده اند، اظهار داشت: این احساس تکلیف  در آبادانی و سازندگی کشور نقش مهمی دارد.
 
وی افزود: حضورگسترده و با بصیرت زنان در انتخابات موجی از نشاط و امید را در سطح بین المللی برای دیگر زنان  کشورهای مسلمان به وجود خواهد آورد. از آنجایی که تأثیرات انقلاب اسلامی ایران در قالب بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان شکل گرفته است، حضور حد اکثری زنان کشورمان در انتخابات می تواند جوانه امید را در دل زنان مسلمان این کشورها بکارد.
 
رئیس فراکسیون زنان مجلس در خصوص عملکرد مجلس هشتم در حوزه زنان،  بیان داشت: در مجموع عملکرد مجلس در این مورد مثبت بوده است ضمن اینکه سعی شده برنامه های حوزه زنان و خانواده در راستای منویات مقام معظم رهبری، سندچشم انداز و برنامه پنجم توسعه و الگوی ایرانی- اسلامی باشد و فراکسیون زنان با توجه به این موارد تلاش می کند تا قوانین تاثیر گذاردر حوزه زنان را به تصویب برساند.
 
صفایی ادامه داد: 30 مصوبه برای زنان و خانواده در مجلس داشته ایم همچنین لوایح متعددی را در مرکز پژوهش های مجلس مورد بررسی قرار داده ایم اما یکی از مشکلاتی که ما با آن روبرو هستیم نبود نقشه راه در برنامه های این حوزه است و در این زمینه عملکردها به صورت جزیره ای انجام می شود و مدیریت واحدی نداریم.
 
وی خاطرنشان کرد: بیمه زنان خانه دار یکی از مباحثی است که به دلیل کمبود بودجه تحقق هنوز تحقق پیدا نکرده است و لازم است به این امر مهم در مجلس نهم رسیدگی شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴